Lemondási és visszaküldési szabályok

Megrendelés lemondása

Megrendelését díjtalanul lemondhatja bármelyik elérhetőségünkön amit a kapcsolat oldalunkon megtalál, vagy egy egyszerű válasszal a megrendelést visszaigazoló elektronikus levélre. Kérjük, hogy a lemondáshoz írja oda a megrendelő nevét és a rendelési számot. Miután megrendelését átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak, már nincs módunk annak visszahívására, így a lemondást sincs módunkban elfogadni. Ez esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és éljen 15 napos elállási jogával, küldje vissza hozzánk a megrendelt termékeket sértetlen állapotban az eredeti csomagolásában. A visszaérkezés után haladéktalanul visszatérítjük a megrendelés teljes árát. A minél gyorsabb ügyintézés érdekében minden esetben felvesszük önnel a kapcsolatot. Amennyiben nem átutalással kéri a megrendelt összeg visszatérítését, a pénzküldés mindenkori postai díjszabása a megrendelőt terheli. Egyedi ajándék megrendelése esetén annak elkészültéig tudjuk elfogadni a megrendelés lemondását.


Megrendelés visszaküldése

Ha valamilyen oknál fogva mégsem nyeri el tetszését a megrendelt termék vagy termékek, 15 napon belül küldje vissza hozzánk, sértetlenül az eredeti csomagolásában és mi a visszaérkezést követően kérdés nélkül 5 munkanapon belül visszatérítjük megrendelésének az árát. Amennyiben nem átutalással kéri a megrendelt összeg visszatérítését, a pénzküldés mindenkori postai díjszabása a megrendelőt terheli. A visszaérkező küldemények kicsomagolásáról minden esetben videofelvételt készítünk a későbbi félreértések elkerülése érdekében. Egyedi ajándékok megrendelésekor csak minőségi kifogást áll módunkban elfogadni. Címünk: Picúrka Ajándékbolt 2243 Kóka Nagykátai út 98.


Garanciális ügyintézés

Amennyiben a megrendelt termék vagy termékek nem használhatóak rendeltetésszerűen vagy sérültek, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. A csomag átvételekor kérjük mindig ellenőrizze annak sértetlenségét. Amennyiben a csomagolás sérült vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral.


Eljárás át nem vett csomagok esetén

Minden esetben törekszünk vásárlóink rugalmas kiszolgálására, és mindig akadhatnak nehézségek a csomagok átvétele terén, ezért kérjük ilyen esetben minnél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. A megrendelés átvételének megtagadása, vagy a megrendelés át nem vétele nem minősül az elállási jog gyakorlásának és a megrendeléskor létrejött szerződés súlyos megszegésének minősül. Minden megrendelésről több értesítést küldünk, a megrendeléskor megadott e-mail címre, valamint a futárszolgálatok is értesítik a megrendelőt a kiszállítás menetéről. Minden megrendelést többször is megpróbálnak kiszállítani a megrendelőnek. Ha mindezek után sem tudják kézbesíteni a megrendelést visszaszállítják hozzánk. Mindennek természetesen költségei vannak, így a visszaérkezés után a megrendelést töröljük, és ezzel egy időben kiállítunk egy díjbekérőt a szállítási és adminisztrációs költségekről 2990Ft értékben, amit 15 napon belül kell kiegyenlíteni, ezért kérjük vegye át megrendelését, és ha mégsincs rá szüksége, éljen a 15 napos elállás jogával. Amennyiben valaki visszaélt az adataival és az ön nevében rendelt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy az ön adatainak védelme érdekében meg tudjuk tenni a megfelelő lépéseket. Ha a megrendelését előre kifizette átutalással, vagy bankkártyával, a visszaszállítás után a a szállítási és adminisztrációs költségek levonása után a fennmaradó összeget automatikusan visszautaljuk, ha a megrendelés összege nem éri el a költségek összegét a különbözetről díjbekérőt állítunk ki amit 15 napon belül kell kiegyenlíteni.

Picúrka Ajándékbolt

A legjobb ajándékok otthona


paylike banner
postapont logo
gls
Elem hozzáadva a kosárhoz.
0 elemek - 0Ft